BredaMeeting

Gegevens gebeurtenis

PIM Zuid: Social CRM

Tijd: December 12 2013 vanaf 18.00 to 21.30
Locatie: Het Blushuis
Straat: Reduitlaan 33
Plaats: Breda
Soort gebeurtenis: event
Georganiseerd door: Daniel Schoone
Meest recente activiteit: 3 Dec 2013

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis


Is social het nieuwe CRM
óf
gaat het gewoon om customer centricity?


PIM-Zuid - Donderdag 12 december - Breda



Special event i.s.m. THOM|076, in het Blushuis in Breda

Wat is de toekomst van CRM nu consumenten meer over wat hun bezighoudt op social media delen dan bedrijven ooit van ze kunnen weten? Hebben we nog wel databases nodig om onze klanten te kunnen bereiken? Vervangen social media de aloude CRM systemen? Of is social alleen maar een kanaal? Hoe gaat big data ons meer inzicht geven in wensen en voorkeuren van de klant?

Zomaar even wat vragen die opkomen als je nadenkt over hoe we klantrelaties in de toekomst gaan onderhouden. En hoe we echt waarde kunnen toevoegen aan de relatie die we met onze klanten hebben. Vier sprekers nemen ons mee in hun visie op waardevolle klantrelaties, echt denken en handelen vanuit de klant en de rol die CRM en social media daarin innemen. Laat je inspireren!!


Programma:

18:00 uur Ontvangst en buffet
19:00 uur Welkom door gastheer/vrouw
Introductie van THOM|076 en PIM-Zuid
19:10 uur Een goed begin ...
De toekomst van klantrelaties
Ontwikkelingen in nieuwe technologieën en sociale media gaan razendsnel. Wat betekent dat voor je klantrelatiemanagement? Moet alles anders of toch niet?
Ruud Verduin, Customer Centricity Consultant
Enterprise social networking
Social is zeker niet alleen extern gericht; social kan ook interne samenwerking bevorderen en silo’s doorbreken. Technologie ondersteunt bedrijven om zowel intern als extern beter in contact te blijven en samen te werken.
Nancy Rademaker, Technology Solution Professional, Microsoft
20:10 uur Koffiepauze
Speeddate: kennismaking met andere deelnemers
20:30 uur Vervolg programma
Over 'the shit' en 'the fan'
Tegenwoordig lijkt de gemiddelde marketeer geobsedeerd door techniek en daardoor wordt het begrip 'betekenis' geregeld vergeten. Tijdens deze presentatie reikt Aad Storm een nieuw perspectief aan waarbij o.a. wordt ingezoomd op de rol van het merk binnen CRM en social media.
Aad Storm, marketing director, BVH advertising
Customer centricity in praktijk: think big, start small, learn fast
Klantgerichtheid in een online omgeving met miljoenen klanten en miljoenen klantcontacten. Wat werkt, wat zijn valkuilen en waar moet je beginnen?
Leon Toet, sales director, T-Mobile
21:30 uur Afsluiting en borrel

Inschrijven via PIM Zuid

Prikbord

Breda Meeting - Alle Bredase meetings op 1 plek!

© 2017   Gemaakt door Daniel Schoone.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden